sunnuntai 17. maaliskuuta 2013


Koska rugby on intohimon ruummiilistuma.

EILEN

Wales voitti Englannin 30 - 3 ja samalla koko 6 Unions:in.
Minä huusin televisiolle englanniksi ja kiroilin suomeksi.
Hostisäni meni pubiin katsomaan peliä.
Hänellä on ääni käheänä vieläkin.
Minä olen ylpeä walesilainen ja rugbyfani.
Minusta napattiin salakuvia.



TÄNÄÄN

Minua luultiin kanadalaiseksi.
Tapasin virolaisen tytön myymässä Suomi-krääsää.
Sain tytöltä Suomen lipun.
Ostin häneltä kalliin pinssin, koska olen kohtelias.
Pinssissä on Suomen lippu ja Union Jack.
Kävin pubissa syömässä.
Brittiläiset aloittaa kaljan juomisen jo kahdeltatoista aamupäivällä.
Swansean katutaide on siistiä.
The Croods -animaatio on ehkä paras animaatio ikinä.
Se on mahtava.







Käteni vammaa, mutta ei se mitään. Järkytän teitä laittamalla asukuvan. Koska olen kapinallinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.