keskiviikko 20. maaliskuuta 2013


Kohta.





Pian alkaa kahden viikon pääsiäisloma (kyllä, kahden viikon! Hyvästi Suomen kaksi päivää + viikonloppu, tämä mimmi nauttii kahden viikon vapaastaan!) ja minulla on niin paljon suunnitteilla, että ihan naurattaa. Muutamaksi yöksi juuri ennen syntymäpäivääni olen menossa suomalaisen vaihtarikaverin luokse, jonne tulevat myös loput Suomiperheen jäsenet, jippii! Sitten eräs kaverini, jolla on selkeästi prioriteetit hukassa (ylppärit vai minä?) on tulossa Suomesta asti minua tapaamaan viideksi päiväksi, jolloin kierretään ympäri Englantia ja Walesia, wubbiduu!

Vielä kun sen reilun viikon vielä koulussa pihisisi niin hyvä olisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.