tiistai 12. helmikuuta 2013

lomaviikko ja huono sää aiheuttaa huolestuttavia oireita

Rakastan siisteyttä ja järjestystä mutta olen ehkä yksi sotkuisimmista ihmisistä maan päällä. Minulla on huono tapa vain heittää vaatteet vaatekaappiin ja toivoa, etteivät ne roikkuisi oven välistä. Lattia on myös hyvä paikka pitää tavaroita ja jos katsoo, mihin astuu ei ongelmia pitäisi enempi tulla. Päätin siis alkaa siivoamaan.


Järjestin vaatekaappini ja heitin sängylleni muutaman rievun, jotka joko lähetän takaisin Suomeen tai heitän pois. Rikkinäiset vaatteet täyttivät roskakorini ja minä kokeilin into piukassa vaatteita. Löysin niin monta uutta vaateyhdistelmää vähän käytetyille vaatteille, joten toivon innostuvani niistä. :)

Seinähylly tyhjentyi kaikesta epämääräisestä roinasta (seinäkello ilman pattereita, paikallisen rugbyjoukkueen huivi? Mitä minä olen mahtanut ajatella? Varmaan yrittänyt saada kaikki vain pois tieltä.) ja hylly ja laatikosto.

Olen aika hiton ylpeä itsestäni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.