torstai 17. tammikuuta 2013

suuri hirveä lumimyrsky

Huomiseksi on luvattu kauheasti lunta Llanelliin, kuuleman mukaan hyvällä tuurilla jopa 2,5 senttiä. Koko Llanelli on ihan sekaisin ja koulussa on kauheita tiedotuksia mahdollisesta sulkemisesta. Jos koulu suljetaan niin huomisten kokeiden tekijät joutuvat tekemään kokeen joko Swanseassa, Cardiffissa taikka kenties jopa Englannissa tai sitten kesällä uusinnoissa/korotuksissa. Paitsi jos koulu suljetaan vasta kokeen aikana, jolloin oppilaat ovat jumissa koulussa sisällä. KOSKA KADUILLA ON JOPA TUUMAN VERRAN LUNTA. Mulla oli erittäin mielenkiintoinen keskuskelu minun historianopettajani kanssa siitä, että minä olen todennäköisesti ainoa oppilas koulussa, jos kadut ovat valkoisia. Voi rahkapiirakka!

Kauhea väittely tänään Jozefin kanssa aakkosista. Suomen kielessä ei kuuleman mukaan ole ö-kirjainta. Voitin. VICTORY.

P.S. Juttelin vanhempieni kanssa Skypessä. Taisi olla monologi, katto on hyvä kuuntelija.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.