tiistai 30. lokakuuta 2012

sydän matkaa laukussa

Omistan tämän postatuksen rakastakin rakkaammalle Jutalle Suameen (koska hän käyttää julmaa kiristystä), joka pelasti minun lomaviikkoni lähettämällä minulle paketin. Royal Mail pääsi yllättämään ja sain paketin kotimaastani (ilmeisesti) pian. Tosin olin kyllä yllättynyt, olet Jutta nopea liikkeissäsi. Pakastan sua. <3




Tässä eräänä päivänä menin ja ostin hollantilaista lakritsia, kun halvalla sai. Ja koska ainekset oli kirjoitettu toiselle puolelle ensin hollanniksi, sitten suomeksi ja sen jälkeen vasta englannin kielellä, oi halleluja! Luonnollisesti minun piti mennä se pussi ostamaan. Kadutti. Lakritsi oli purukumimaista ja maistui kitkerältä, hyi yäk. Mutta Jutta tuli ratsastaen valkealla ratsullaan tänne Walesiin postissa pelastaen minut tältä kylmältä ja tunteettomalta maalta. Kiituus. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.