lauantai 21. huhtikuuta 2012

viestiä hosteille tai sitten ei



Pää lyö vain ja ainoastaan tyhjää. Olen tuijottanut jo kaksi päivää sähköpostiani, enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Tai no, joo olen mä vähän ja tässä on kaiken uurastuksen tulos:

Hei!


Want to meet you soon!
Maria Hurjansalainensukunimi
P.S. My family sends best wishes!


Tuollaista. Sen luulisi olevan jo helppoa, kun olen jo kirjoittanut yhdelle hostperheelle sähköpostia. Ajattelin ensimmäiseksi, että näppäränä tyttönä otan sen saman viestin ja muokkaan sitä vähän. Idea kymppi, toteutus nelonen. Se alkuperäinen viesti oli niin sille ensimmäiselle perheelle tarkoitettu, että siitä ei jäänyt jäljelle kuin tuo yläpuolella oleva teksti.

Siis, mitä mä voisin oikein kirjoittaakaan? "Juu moi, mä tuun teille vaihtariks, joo, te varmaan tiesittekin sen jo, koska tehän mut teille valitsitte." Enkä liioittele, olen jo todella lähellä, että lähetän vain "Moi, mun nimi on Maria ja asun Suomessa ja tykkään lukea. Kysyttävää? Heipparallaa!". Ei oikein houkuta tuollainen, ei.

Olen yrittänyt etsiä muista blogeista, mitä ihmiset ovat oikein omalle hostperheelleen kirjoitelleet. Saldo: nolla. Jess, tarvitsemani apu, kiitoksia vaan tästäkin. :)) Niinpä kaivoin uskolliset englanninkirjani toivoen ihmettä. Saldo: nolla edelleen. Kiva, juuri nyt siitä työhakemuksen kirjoittamisesta englanniksi ei ole apua. Aion nyt käpertyä peiton alle ja surra omaa kykenemättömyyttäni. Tai sitten en ja otan itseäni niskasta kiinni. Yeah, right... x''DD

Eräs tyttö Slovakiasta otti yhteyttä. Ilmoitti, että taidetaa olla menossa samaan talouteen. Olin jo luullut, että olen siinä perheessä ihan ypöyksin, nyt kyllä villit kekkerit, kun opin tuntemaan jo yhden ikätoverin samasta koulusta. Tuota sähköpostiongelmaani ei kyllä auttanut, että tämä tyttö oli jo lähettänyt kirjeen perheelle. En saanutkaan tuskatoveria.

Pienimuotoinen aivoriiheni ei ole onnistunut tehtävässään ja se on turhauttavaa. Mitään en saa kirjoitettua, enkä oikein tiedä, mitä minun pitäisi saada siihen koneen näytölle. Haluan saada sen tänään kirjoitettua.

Ehkä minä vain lähetän jotain kuvia ja ilmoitan, että tuollaisen peikon olette kutsuneet teille asumaan. Ja ettei vielä ole liian myöhäistä katua! :DD Nyt kyllä kelpaisi sellainen vanha kunnon ihme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.