torstai 19. huhtikuuta 2012

Uusi isäntäperhe ja kesätyökin

En sitten päässyt siitä merestä eroon mutta toisaalta en edes yrittänyt. :DD Satuin tänään tarkastamaan internetin tapahtumia ja huomasin, että sain uuden isäntäperheen. Olenhan täällä jo hieman valitellutkin ensimmäistä isäntäperhettä ja siihen liittyviä ongelmia. Yllättävän nopiasti sain uuden perheen, tiedän, että moni Brittilään lähtijä ei ole saanut vielä perhettä. Kaipa olen suosittu tai jotain... Nyt kasvaa vain paineet, olenkohan sellainen ihminen oikeasti, minkälaisen kuvan olen siinä hakemuksessa antanut. Tämä on taas varmaan tällainen itsetuntokysymys, mutta en pysty kuvittelemaa, että niin moni (kaksi.... :DD) haluaa meikäläisen niille asumaan kokonaiseksi vuodeksi.

Anyway, nyt seuraa kuitenkin hehkutus, tosin ei enää niin iso ja innostunut kuin edellinen. Innostus hieman laantui, kun tuli aika kova pudotus maanpinnalle, kiitokset vain tiedätte-kyllä-minne. Khuitenkin, tämä historiafriikki vain meinasi saada sydänkohtauksen kun kuuli matkansa kohteen olevan Wales. Ihanat kelttiläiset linnat ja se historia (roomalaisetkin kävi siellä rakentamassa yhden amfiteatterin...), mun pitäisi varmaan koota itseni. Mutta aaaaah, mua ei niin vain saadakaan irti sieltä. :DDD


 
 
 




Doddi. Elikkäs, jos oikein tarkkaan katsoo tuota Walesin karttaa huomaa sellaisen kaupungin kuin Swansea (ja jos ei huomaa, on sokea, koska se on Walesin toiseksi suurin kaupunki). Siinä sen yläpuolella lukee pienemmällä Llanelli, jonne siis matkani suuntautuu. Perheessä ei ole lapsia, ei lemmikkejä, joten äitini pelkää, että minut lellitään siellä piloille. Kai hän olettaa, etten enää halua tulla sieltä takaisin. Nohnoh, turha huoli. Luultavasti.

Asiasta kolmanteen. Tänään, kun olin juuri osuvasti Hullujen Päivien pyörteissä, kädessäni kuivattuja kirsikoita hamsterilleni. Kyllä, juuri niitä, juuri sille. Puhelimeni soi, ringring, langan toisessa päässä kysyttiin, että onkos minulla jo kesätöitä. Olin aikaisemmin tiedustellut Muumimaailmasta varasijaa, kun ei työpaikkaa herunut. Aktiivisuuteni ansiosta kai en saanut varasijaa vaan ihan töitä Väskin seikkailusaarelta. Siellä minä sitten teen töitä koko kesän ilman juoksevaa vettä taikka sähköä. Enkä pistä yhtään pahakseni, just jännää, haasteita tähän suuntaan kiitos. Toisaalta tämä tarkoittaa varmaan suurempaa vedenkulutusta täällä kotona, kun tulen sieltä ryvettyäni ties missä. :DDD Mutta joo, olin niin innoissani soitosta, että vuoronumeroni meni ihan ohi. ;)) Just my luck. Nyt se ruotsin ja saksan sanakokeisiin lukeminen voi alkaa jatkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.