perjantai 27. huhtikuuta 2012

Saattaa aiheuttaa laksatiivisia vaikutuksia.

                                //Ja tämähän ei ole mikään päivän asu -kuva, hyi, hellanlettas. EI! Kyseessä on                                      vain ja ainoastaan tällainen herttainen teinipeilikuva. Ettäs kehtaat Jutta!













Siis vihreä, lihava silmääiskevä majava! For real, that´s my future. Olen tulossa, don't worry! Ja heij, tänään olin juttelemassa sotainvalidien ja -veteraanien kanssa, oli kyllä tosi huima reissu. Oikeesti, saatiin kuulla ihan järkyttäviä asioita ja huimia juttuja. Taisi siinä pari suomalaisten salaista projektiakin venäläisiä vastaan livahtaa. Eikä mitään sellaista historiakirjatekstiä "tämä oli salaista ja peiteltiin venäläisiltä viimeiseen asti" vaan ihan kunnon salaista, mitä ei historiankirjoihin ole koskaan päätynytkään. :DD Ja nyt kun sanoin tämän niin huomenna poliisit koputtaa ovelle ja pyytää mua tulemaan kamarille vähän jutustelemaan... XDD


// Ja suuri kiitos Annalleni aivan ihQusta synttärilahjasta (tulihan se sieltä,vattu! XDD). Tosin, vihjaatko jotain noilla lääkepurnukoillasi? Onhan minulla ne pillerit joskus päässyt unohtumaan, mutta silti. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.