maanantai 16. huhtikuuta 2012

tanssii mangustien kanssa

Vihaisia lintuja, laulavia mangusteja, hikisiä pukukoppeja, aivan liian vaikeasti toimivia kanta-asiakaskortteja, isäntäperheongelmia sekä vähäunisiaöitä. Niistä on Marian pari viimeistä viikkoa tehty.

Olen alkanut reippailemaan ja hankin kuntosalikortin. Olen aivan järkyttävän huono kaiken maailman laitteiden kanssa, enkä ymmärrä, miten ihmiset voivat viettää niiden keskellä niin paljon aikaa: meikäreikä menee ne pikavauhdilla läpi, jos edes kiinnostusta olisi sinne asti... But, olen nyt kuulkaas käyny spinningissä (mikä on kivaa) ja vähän jumpassakin ja kauhistellut julkkisten määrää. :DD Ja tällä viikolla vielä useammin kuin kerran minut saattaa bongata tuolta nimeltä mainitsemattomasta paikasta, hihi.

Ja olin tässä viikonloppuna apurileirillä, olen ihan kauhistunut siitä ihmisten määrästä, jotka eivät tiedä mikä se on. :O Kuitenkin se lauantaiaamuyöhön venyneet Leijonakuningas 3 ja 1 (tuossa järjestyksessä!) tuottivat kaikille korvamadon. ;)) Kaivakaiva tunneli kaiva, kun valmiiksi saat niin uutta heti kaiva, harhautamme hyeenan! Voevoevoe, ei voi muuta kuin pudistella päätään. CC:<

Isäntäperhe meni uusiksi. Ei perhe täällä Suomen maankamaralla oikein tyytyväinen perheen taustoihin ja ymsyms.... Kyllä minä ja miun famili tietää, että isäntäperhe valitsee oppilaansa eikä oppilas luonnollisesti voi itse päättää mihin perheeseen menee. Kyseisen perheen elämässä oli erittäin isoja ja häiritseviä faktoja, joita vanhempani eivät hyväksy. Kaiken kukkuraksi se, että yhteyden pitäminen on ollut hieman yksipuolista: minä lähetän sähköpostia kovasti, Briteistä ei vastata. Kuitenkin se kirsikka kakun päällä oli se, kun minun melkein-siskoni Saksasta oli myös ilmoittanut että ei, ei käy ja täällä Suomen EF:n toimistolla ihmeteltiin, että mikä nyt tässä perheessä oikein on, joten sieltä pyydettiin, jos aluevalvoja UK:ssa voisi käydä hieman moikkaamassa perhettä. Perheestä kerrottiin kaikenlaista, esimerkiksi, että he ovat jutelleet usein ja hartaasti meidän molempien oppilaiden kanssa (huomatkaa, että saksalainen tyttö oli jo kieltäytynyt perheestä) ja Facebookissa on tultu juoruiltua. Ja hahhah. Olen saanut tasan yhden sähköpostiviestin, eikä Facebookin ihmeellisessä yhteisössä ole tullut kertaakaan törmättyä. Eli, joko perhe on jutellut minun kaimani (joka muuten on samannäköinen ja myös lähdössä vaihto-oppilaaksi) ja tämän saksalaisen tytön kaiman kanssa tai he valehtelevat. Ärsyttää, kun tuntui niin mukavalta perheeltä. AAAAAAAARRRRRRGHH! >:C No, uusi perhe hakusessa, toivotaan, että nyt onnistuisi.

No, enivei, jotain kuvia on tultu napsittua. :))


Miun synttärikaakku kyseisenä aamuna <3






sipsejä lattialla, luonnollista leirillä... :D

Höhöö, jotain fotoja Logomosta, tosin viime vuoden puolelta. Oli vaan niin kivoja, että pakko laittaa. Mutta tuli on irti!





PostScript I'm red head.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.