perjantai 8. maaliskuuta 2013


Kuin laululintu tupakan savussa joutuu leijonien ruoaksi.

Haluaisin kertoa, että olen tehnyt viime päivinä jotain suunnattoman jännää mutta karu totuus on se, että leffoja olen tuijotellut ja keskittynyt (kerrankin!) koulutyöhön. Sekä ihmetellyt kukkivia narsisseja, koska ne ovat Walesin kansalliskukka ja viime viikonloppuna oli St. David's Day (Walesin suojeluspyhimys), jonka kunniaksi kukkia oli istutettu kaikkialle, minne vain kykeni. Mutta olen varma, että myyrät ovat siirrelleet sipuleita ympäriinsä maan alla, koska välillä kyseisiä kukkia vain pursuaa ties mistä koloista. Mokomat myyrät.

Sain tänään ilmaisen cupcaken paikallisessa "ostoskeskuksessa". Oli syötävät hileet ja kaikki koristeet. Tosin minulla ei ole hajuakaan, mitä varten niitä jaettiin, toivottavasti en nyt saa jotain myrkytystä. Elämän suuret ongelmat.

Nauttikaa äijät lumesta Suomessa, kohta se kesä ja kärpäset sieltä tulee ja päästään Lintsille!



Hommasin itselleni Tumblr.-profiilin ja sitä voi käydä säälistä katsomassa, klick.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.