perjantai 15. helmikuuta 2013

Kun Maria lähtee Skotlantiin...

EF järjestää Discovery Tourin Edinburghiin ja minä ilmoittauduin sinne ensimmäisten joukossa. Leirillä tapaamastani Suomiperheestä lähtevät Vilma ja Johanna mukaani valloittamaan tätä Skotlannin pääkaupunkia ja syömään vohveleita.

Matkaan täältä Walesin etelä-rannikolta Englannin puolelle Bristoliin junalla, mistä Theo, Jozef ja minä lennämme Edinburghiin. Siellä tapaamme muut tourilaiset ja EF:n ohjaajat. Edinburgissa vietän neljä päivää nauttien mahtavasta seurasta ja palaan kouluun perjantaina vain kolmelle oppitunnille. Tämä viikko minulla on ollut lomaa, half-term siis ja nyt Edinburghin takia melkein kaksi viikkoa vapautta nauttittavana. Ulalaa.

Nyt pitäisi vain miettiä, mitä ottaa mukaan. Kuinka kylmä siellä pohjoisen viimassa oikein on ja sataakohan hirveästi? Toisaalta taas, sieltä tulee varmasti ostettua paljon uutta kamaa ja kaikki pitäisi koneeseen takaisin saada. Ugh, pakkaamisongelmat. Onneksi Jooseppi ilmoitti voivansa ottaa minun kamojani hänen matkikseensa ennen kuin ehdin jo aloittaa kriiseilyn. Hyvin olen hänetkin kouluttanut.

Maanantaista torstaihin olen heiluttelemassa vispilöitä, syömässä vohveleita sekä etsimässä Tylypahkaa Skotlannin erämailla ja juhlistamassa erään ihmisen täysi-ikäistymistä. Onkohan tuokaan edes sana? No, nyt on.

Johanna ja Vilma kirjoittelevat omiin blogeihinsa ja klikkaamalla heidän nimiään pääsette mystisesti lukemaan niitä. Feel the power on your fingertips.

P.S. Doctor Who:ta on pakko rakastaa.

2 kommenttia:

  1. ssdfjdfg vähänkö ihanaa!! ;__;
    Ite oon matkustamassa Ediin pääsiäiseks joten postaahan sitten kunnon pläjäys kaikesta kivasta!! :3
    (Ja oi kyllä, Doctor Whota ON pakko rakastaa.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suunnitelmissa on ottaa niin paljon valokuvia, että näytän mahdollisimman turistilta. ;)) Monta postatusta varmaan tulee kuvien ja ohjelman takia, joten ällös huali, pääset ihailemaan niitä jo ensi viikolla. :D En kyllä itsekään malta odottaa, pääsee tämäkin tyttö vihdoin puhumaan suomea jollekulle, joka oikeasti ymmärtää eikä vain katso hölmistyneenä ja vastaa englanniksi. ://

      Poista

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.