maanantai 25. helmikuuta 2013


Etsintäkuulutetaan pää, irtonaisena tai ruumiiseen liitettynä.

  • Ostin toiset kuullokkeet kuukauden sisään ja olen kadottanut piponi jonnekin drama hallin uumeniin.
  • Kauhea lista tavaroita, joita tarvitsen, mutta en pääse Swanseahin ja pankkitililtä alkaa rahat pikkuhiljaa huveta. Äitiii, alan pian tarvii sun rahojasi, mun varat loppuu.
  • Halajan kovasti eläintarhaan katselemaan virtahepoja. Because hippos are cool.
  • Melkein tilailen netistä eri teemakuja, ei suinkaan aihetta huoleen.
  • Skotlannin reissun takia olen vähän eksyksissä kouluaineissa, toivottavasti saan pian taas muut kiinni. Odotan kauhun vallassa huomista historian tuntia, olen niin lirissä. No, ei minua natsit olisi kiinnostanutkaan. Tai kyllä olisi, mutta onneksi kevään kokeilla ei ole mitään väliä, koska tulokset tulevat vasta elokuussa. Silloin olen jo tyytyväisesti - tai vähän vähemmän tyytyväisesti - Suomen koulun penkillä.
  • Näprään nykyään hiuksiani aivan hirveästi. Nyt kun saan ne kiinni (ostin ne ponnarit vihdoin ja viimein) niin voi että, hiuksia pitää koko ajan laittaa ja kokeilla.
  • Löysin koulustamme vahingossa uuden nuoleskelu-nurkkauksen. Kävelin vain ohitse tunnille aivot huutaen AKWAAAAARD, mutta ei hätiä mitiä, osapuolet olivat kiireisiä, ei minua huomattu.
  • Unirytmini on aivan sekaisin: menen jumalattoman myöhään nukkumaan ja aamulla herätykseni soi aikaisin, että voin torkuttaa useasti. Nyt se torkutus on mennyt hieman yli, saatan löytää itseni sängyn pohjalta peukaloa imeskelemästä, kun koulu alkaa 45 minuutin päästä (kouluun kestää kävellä n. puoli tuntia).
  • Olen löytänyt suomi-iskelmät ja muut vähintään yhtä siistit kappaleet, kuten klick, klick, klickklick ja klick. Syyttävä sormi osoittaa erään tamperelaisen tytön suuntaan. Syyllinen tunnistakoon itse itsensä.
  • Minulla ei ole hajuakaan, missä tehtävänanto erääseen esseeseen on ja sen palautus oli jo viime viikolla. Olin unohtanut sen kokonaan ja Jozefin tukipalvelu kusee, näin nätisti sanottuna.
  • Kuivashampoo on mahtava löytö ja se on pelastanut monet aamut. Tosin minusta alkaa tulla hieman liian riippuvainen siitä... D:
  • Vanhempieni on pitänyt lähettää eräs paketti minulle jo joulusta saakka, koska unohdin kaksi erittäin tärkeää vaatekappaletta kotio (odotan kauhulla sitä kaman määrää, kun täältä pitäisi lähteä koti-Suomeen, miten entiset vaitarit ovat ikinä siihen kyenneet, kysynpähän vain. No, okei, joo, lähetetään postissa, mutta OIVOI sitä tavaran määrää postitoimistossakin. Pitää alkaa kaivaa pahvilaatikkoja jostain valmiiksi D:). Mutta odotan mun Suomimuoniani, jotka ovat joutuneet parempiin suihin jo useamman kerran tässä kahden kuukauden aikana.
  • Näissä taloissa on hemmetin kylmä, hampaat kalisee. Olohuoneessa kaivaudun tyynyjen joukkoon jos takka ei ole päällä ja omassa huoneessa datatessa olen kolmen peiton alla. Mutta ei ole satanut sitten half-termin (koputetaan puuta).
  • Keskiviikkona menen koulun johtoryhmälle puhumaan muiden vaihtareiden kanssa omien maimme koulujärjestelmistä. Minulle on varattu lisäaikaa, koska Suomi-maailman-paras-koulujärjestelmä. Käväisin kyseisessä kokoushuoneessa tänään HARJOITTELEMASSA, jopa se huone on pelottava ja uhkaava, juuri sellainen, mitä jossain jenkkileffoissa näkee. D: Ei hätiä mitiä, en muista yhtään, mitä minun piti sanoa, hupsista.

Ei hyvin mene, ei.


3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Moikka taas :) Vastaus PPS kysymykseesi Wales-esitelmästä (ja miten se meni) on, että en ole saanut sitä opelta takaisin.. Toisaalta, sain sillä nostettua yhteiskuntaopin numeroa todistuksessa, joka oli pelastukseni - vähän väsytti panostaa itse kokeeseen :P Kiitos jälleen piristävästä kirjoituksesta lukuloman keskellä - välillä tarvitsee vetää vähän henkeä ja kiiruhtaa katsomaan, jos olet jotakin tänne ehtinyt päivittää :D Toivottavasti saat pian kiinni koulun arjesta!


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoo, loestavaa! Ja ole hyvä, mukava tietää, että joku näistä raapustuksista tykkää, kun minä täällä purkaudun koneelle, kun tulee äkillinen tarve kirjottaa. Olenkin nyt tilannut itselleni maailman hianoimman kirjasen, jonka tulen sitten töhrimään, jos koneelle ei pääse. :))

      Noilla oli ilmeisesti ollut testit historiassa, sormet ristissä, että opettaja ei muista poissaoloani. Ja hostäitini luuli, että olin käynyt Skotlannin sijaan Dublinissa, Irlannissa. Se ei ole kyllä yhtään kartalla.

      Poista

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.