keskiviikko 9. tammikuuta 2013

kysy, minä vastaan!

Nyt on ainutlaatuinen tilaisuus raapustaa tuonne kommenttiboxiin kaikki mieleen pulpahtaneet kysymykset, vaikka ihan anonyyminä (Ei Jutta, ei.) Te kysytte, minä vastaan. 

Mitä Missä Milloin Miksi Koska Kuinka Oikeastiko etc.

Antakaa mielikuvituksenne kukkia.



P.S. Jos haluat kysyä viime kesän rantalomastani, mihin minulla ei muuten ollut aikaa, sekin on sallittua mutta jos vaihto-vuosi kiinnostaa, niin ehkä sitten oleellisemmin siitä. :)

9 kommenttia:

  1. ONKO SULLA IKÄVÄ VOHVELEITA JA KERMAVAAHTOO JA MUA?

    VastaaPoista
  2. Minne muualle meinasit mennä ennen ku päätit lähtee britteihin?

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. sä oot mun anonyymikommentoija, joka ei vain kykene pysymään anonyyminä XDD

      Poista
    2. Joku päivä mä kehitän jonkun niin nerokkaan jutun ettet tajuu et se oon mä XD

      Poista
  4. Mitä söit aamupalaksi eilen?

    VastaaPoista
  5. Kuoleeko mummot oikeasti siellä, koska talot on niin kylmät?

    VastaaPoista
  6. onks se swansea se jalkapallon valioliigajoukkue?

    VastaaPoista
  7. Mitä teet vapaa-ajallasi ja paljonko nämä mahdollisesti maksaa? Jos ymmärrät mitä kysyn. :D

    VastaaPoista

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.