torstai 31. toukokuuta 2012

lähtöpäivän julkistaminen tuo mukanaan probleemeita







Tänään sähköpostilaatikkooni oli saapunut viesti, missä selitettiin ummet ja lammet tulevasta valmennusleiristäni. Yhtenä liitteistä oli Usein kysytyt kysymykset -homma, englanniksi. Eräässä kysymyksessä kysyttiin, miten päästään hostperheiden luokse leirin loputtua. Vastauksena oli päläpäläblaahblaahpälä sunnuntaina, 26. elokuuta. Leukani rätsähti sitten samantien lattian läpi Kiinaan. Ai että sellasta. Eikös sen lähdön pitänyt olla syyskuun puolella, häh? Aloin sitten huolestuneena laskemaan lyhyellä matikalla, että jos leiri kerran kestää kaksi viikkoa niin milloin se lähtö on, kun sinne kerran menen suoraan Helsinki-Vantaan lentokentältä... No niin, tietysti leiri alkaa 10. päivä elokuuta. En minä ainakaan lupautunut esimiehelleni olevani töissä 12. päivään asti, kenties pidemmällekin, koska minua oli infottu, että syyskuussa on lähtö. Just. I'm in trouble. Ehkä mä pudotan tämän pommin sitten heinäkuussa tai jotain, kun oon ollut niiin hyvä työtekijä ja ahkera ja ja ja stressitasoni vain nousee. Kyllä se pitää vaan sanoa, mutta ei kyllä pystyis, koska syksyllä työskenteleminen oli yksi ehto siihen, että saisin sen työn. Mutta se oli kyllä sellainen ehkä tarvitaan... Ja varalla... I might be saved.


Nonni, en edes ehtinyt julkaista tätä postatusta, kun äitini soitti. Hän oli saanut saman viestin kuin minäkin ja ajatteli, jos menisin vain viikoksi leirille. Sikäli jos sen vielä voi muuttaa. Onnistuisin olemaan töissä viimeiset pari päivää sekä viettää hieman aikaa vanhempieni ja pikkusiskojeni kanssa ennen lähtöä villiin sateiseen Britanniaan. Herttasta mutta, höhöö, ongelmat ratkeavat.

No, ei tainnut tulla ihan normaali tää on niin ihQ, mä sain tietää mun lähtöpäivän -postatus. Ollaan ernuja kaikki.

Jäipäs tästä paha maku suuhun. NYT KAIKKI HYMYILEE! Ja pakolla väännetty hymy pois nyt! Joko olisi parempi fiilis? Jos ei, omapa on häpiänne. Katsokaa, kun innostuin taiteilemana, jos se ei saa huvittuneeksi niin ei sitten mikään!



Huomaatkos, Anna kenen antamat värit?




Sain aikaiseksi lisättyä yhden uuden tehtävän Before I turn twenty -listalleni. Kuva vain on surullisen epätarkka. :''<<


// Katsokaas mitä minä ostin! Olen niin ylpeä tästä löydöstäni. Ja kuten rakas siskoni
järkevästi jo ilmoittikin, etten tarvitse niitä mihinkään, mutta kun ne nyt vaan oli niiin ihania!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.