tiistai 20. maaliskuuta 2012

A real drive-in

En melkein löytänyt sitä johtoa, millä saan kameran kiinni koneeseen zup, mutta se oli alakerrassa, useiden muiden johtojen alla ja niihin kietoutuneena. Vaikka sinnikkäästi yrittikin jäädä uusien ystäviensä luokse, voitin kamppailun ja tuossa se on toimittamassa tehtäväänsä. :DD Olen kyllä ylpeä itsestäni, vaikkakin meikäläisen pitäisi kirjoittaa 40 sanainen tekstiviesti (luonnotonta!) saksaksi, aiheena "Et tiedä onko henkilö X tulossa diskoon. Lähetä hänelle tekstiviesti, missä kysyt häneltä." Möhmöh, ihan normaalia, kyllä minä lähetän noin pitkiä tekstiviestejä, kun tuon voisi sanoa vaivaisella kolmella sanalla, kommst du hier? Ja äikän tekstitaitovastaus, yhyyh :''CC Nono, oon ollu oikeasti ahkera kouluhommissa. Olin tänään koulussa heti matikan tunnin jälkeen, joka kesti 75 min, tunnin tukiopetuksessa. Laskekaapa siitä. En kyllä oppinut mitään uutta, osasin jo asiat, aattelin, että menisin vain kertauksen vuoksi. Höhöö, pönkittämään itsetuntoani vaan. :)))



Kuten tuo erittäin, suorastaan huiman tarkka kuva kalenterista jo kertookin, minun kalenterini on värikäs. Nojoo, meikäreijällä on Muumimaailmaan ryhmätyöhaastattelu, siellä on joskus ainakin joutunut laulamaan ja esittämään näytelmän ruotsiksi. Näjh, det e ingen problem, ja pratade svenska nästan varje dag när ja bodde i X-stan. :D Latinan passivikoe menee sivusuun, voi harmi. C:< 


Toisaalta, Jutta uljaasti opetti minulle Venäjän tsaarien järjestyksen muistamiseen muistisäännön ja olen järkyttävän pettynyt yläasteen historian opettajiini, kun kumpikaan heistä ei ole koskaan opettanut sitä minulle. Joten jaan sen nyt teille, siltä varalta, että joku sitä joskus tulee tarvitsemaan. Erittäin hyödyllinen tieto siis.





 Pure genius. Pure Jenkki. Höhöhööhööh, joskus yllätän itsenikin neroudellani. :DD Kävin tänään niinkin ihmeellisessä paikassa kuin Turun Ekotori, enkä muuten mene enää ikuna. Täynnä maailman turhinta krääsää, eikä oikeestaan mitään varteenotettavaa huonekalua. Kaikki television ohjelmat loistavista löydöistä on täyttä huuhaata. No, löytyihän sieltä kuitenkin oikea drive-in. Hehe.


 
Tervetuloa kierrätysvalistukseen!

Oikeasti, kun miettii, mitä mä oikein olen tehnyt sitten lauantain, niin suorastaan ihminen järkyttyy. En nimittäin oikein mitään. Juu, kun etsisin tuota kaapelia niin löysin folioasteroidini, jebou! Kyllä sillä on ihan sairaasti tunnearvoa, kun en edes muistanut sen olemassa olosta. Pippalot pystyyn.


kyllä, kaikilla käy minua kateeksi.

Siis, tämän ihmisen (?) päästä nämä kaikki asiat putkahtaa. Ja kyllä, minulla on kaksi korua, unohdin toisen kaulaan, kun löysin vihreän. Myhmyhmuh.



Haluan Amsterdamiin.



P.S. Onnittelut niille kahdelle/sille ihmiselle, jo(t)ka on löytäneet blogiini käyttäen Googlen hakupalvelua, hakusananaan Harry Potter ja Azkabanin vanki. En usko, että täällä edes olisi mainittu kyseistä kirjaa/elokuvaa... x''DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuohon alapuolella/yläpuolella olevaan kenttään saa kommentoida vapaasti kaikkea maan ja taivaan väliltä, vähäpätöisimmästä hirmutärkeään. Kaikki kommentit luetaan ja ne ilahduttavat minua suunnattomasti, oli sitten kyseessä vaikka salainen toiveesi kertoa jollekin aamupalasta, jonka viime viikon keskiviikkona söit.

Kuulostan jo ihan joltain nuorten tukipuhelimen mainokselta. Mutta tuohon lootaan terkkuja, kiitos.